Ogilvy New York

Klanten als KFC, Coca-Cola, Philips, Volvo, Bacardi en ga zo nog even door, niets is ze te gek.

Ogilvy mag zichzelf net als BBDO, tot de top van de reclamebureaus in de wereld rekenen. Een internationaal reclamebureau met meer dan 130 vestigingen wereldwijd, verdeeld over 83 laden. Als world leading agency maken ze de klanten die ze hebben net zo wereldwijd.

Klanten als KFC, Coca-Cola, Philips, Volvo, Bacardi en ga zo nog even door, niets is ze te gek. Door te blijven uitpakken hebben ze een enorm groot portfolio opgebouwd. Dit portfolio kun je bekijken op hun website. Ogilvy is dé thuisbasis van een breed scala aan creatieve denkers en doeners die maar één doel hebben: making a brand better. Hoe eenvoudig dat ook klinkt, het is de grootste uitdaging van vandaag. Om de activiteiten van het merk te laten groeien heb je een creatieve partner nodig die weet hoe je merken in de loop van de tijd kunt bouwen en ’s nachts kunt verkopen.

Versta elkaar, zet jezelf buiten je comfortzone en leef!

Wij spraken met James Hall, de strategy director van Ogilvy. En wij stelden hem de vraag wat hij ons mee zou willen geven in de toekomst? Deze tips hebben wij, voor jou onder elkaar gezet:

  • Challenge jezelf always, stel doelen voor jezelf en houd focus
  • Sla is een magazine open dat je nog nooit hebt gelezen
  • Doe je koptelefoon af in het OV en luister naar de mensen om je heen
  • Ga samenwerken met andere expertises en leer van de verschillen
  • Ga op reis en leer andere culturen verstaan (check, we are #NY)

Dit is Ogilvy en wij waren daar op woensdag 17 oktober! (#goals)

 

 

 

Proud

Yesbabe, lees snel waar wij trots op zijn!