MediaMonks New York

Op een regenachtige woensdag in SoHo hebben wij een inspirerende meeting gehad met Jason Prohaska

Jason Prohaska, Managing Director MediaMonks New York: "Everyone is a maker"

In 2001 begonnen ze in een garage in Hilversum, gewoon voor de lol. Een start-up kun je het Hilversumse MediaMonks allang niet meer noemen. Nu heeft MediaMonks kantoren in wereldsteden als New York en Shanghai, wint het met zijn reclamecampagnes, websites, apps en games awards én is het onderwerp van een felle biedingenstrijd die in de honderden miljoenen euro’s loopt. Het bedrijf met 900 werknemers heeft vestigingen in twaalf steden.

Grotendeels werken de “Monks” in ons eigen Hilversum. De rest werkt in internationale kantoren en wij brachten een bezoek aan het kantoor in New York. De klanten zijn onder andere Amazon, Mercedes-Benz, Google en Netflix.

 

Cache rules everything around me #MediaMonks

The Global Creative & Production Partner, zoals MediaMonks zichzelf noemen zijn wereldwijd bezig met interactive experiences, content en campagnes van álle groottes, e-commerce platforms & innovation overall. Jason Prohaska bracht de energie over doormiddel van zijn inspirerende woorden. Met de volgende checks hieronder kun je blijven groeien:

  • Check de cultuur van het bedrijf, en voel je er thuis
  • Zorg dat je elke ochtend opstaat met een glimlach
  • Besef dat jij een echte maker bent, want jij maakt het verschil

Dit is MediaMonks en wij hebben hier binnengekeken! (#goals)

Proud

Yesbabe, lees snel waar wij trots op zijn!